RivaLs.tk
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.
RivaLs.tk


 
AcasaAcasa  homehome  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  GalerieGalerie  

 

 mesaje de jignire pentru cei ce dau mass

In jos 
AutorMesaj
rivals guard
admin



Numarul mesajelor : 108
Localizare : buCureSti
warn :
mesaje de jignire pentru cei ce dau mass Left_bar_bleue100 / 100100 / 100mesaje de jignire pentru cei ce dau mass Right_bar_bleue

Puncte : 0
Data de inscriere : 31/03/2008

mesaje de jignire pentru cei ce dau mass Empty
MesajSubiect: mesaje de jignire pentru cei ce dau mass   mesaje de jignire pentru cei ce dau mass Icon_minitimeSam Mai 03, 2008 10:26 am

1-este de la un nou prieten ...*****y_ciumegu2002

dragi prieteni retardatzi kre dau massuri!! Datorita voua am trecut prin multe incerkri....cum ar fi: mama mea a murit de vreo 4000 de ori pana acum , eu..deasemea am murit si eu de vreo 70000 de ori ..am inainte mea vreo 28976 de ani de ghinion...ma parasit iubirea de vreo 54678 de ori ...nu am dat mass mai departe si persoana kre ma iubit era sa nu ma sarute......MULTUMESC TUTUROR CELOR KRE DAU MASSURI!!...suntetzi nijte retardatzi idioti j tampitzi! ...MAI DEGRABA DATZI'MI IGNORE....sau...v'am mai spus..PUNETZI'MA LA NO MASS!....va multumesc ink o data(Campania anti-mass)

asta a fost super si miam zis ca este bun de pus aici asemenea subiect .


Ultima editare efectuata de catre gucc1mane in Mar Iul 08, 2008 7:42 am, editata de 2 ori
Sus In jos
http://www.RivaLs.tk
rivals guard
admin



Numarul mesajelor : 108
Localizare : buCureSti
warn :
mesaje de jignire pentru cei ce dau mass Left_bar_bleue100 / 100100 / 100mesaje de jignire pentru cei ce dau mass Right_bar_bleue

Puncte : 0
Data de inscriere : 31/03/2008

mesaje de jignire pentru cei ce dau mass Empty
MesajSubiect: Re: mesaje de jignire pentru cei ce dau mass   mesaje de jignire pentru cei ce dau mass Icon_minitimeSam Mai 03, 2008 10:26 am

2-de la L3x alex ...

rugam TOTI prostii, imbecili si dobitociiii si cretiniiiii, tampitiiii, obositiiii, distrusiiii, terminatiiii, idiotiiii, limitatiiii, retardati si handicapati sa nu mai trimita aiurea mesaje despre - noroc in dragoste, blesteme, sau alte porcarii de acest gen pt. ca NU NE INTERESEAZA!. Trimite mai departe acest msg daca te enerveaza si pe tine la fel ca pe mine. Daca nu inseamna ca faci parte din grupul celor care le trimit? ratatzi (Campania anti-mass)
Sus In jos
http://www.RivaLs.tk
rivals guard
admin



Numarul mesajelor : 108
Localizare : buCureSti
warn :
mesaje de jignire pentru cei ce dau mass Left_bar_bleue100 / 100100 / 100mesaje de jignire pentru cei ce dau mass Right_bar_bleue

Puncte : 0
Data de inscriere : 31/03/2008

mesaje de jignire pentru cei ce dau mass Empty
MesajSubiect: Re: mesaje de jignire pentru cei ce dau mass   mesaje de jignire pentru cei ce dau mass Icon_minitimeVin Mai 09, 2008 6:10 pm

3-sunt o pastila ,cine nu ma inghite ,sa ma suga .
Sus In jos
http://www.RivaLs.tk
Continut sponsorizat





mesaje de jignire pentru cei ce dau mass Empty
MesajSubiect: Re: mesaje de jignire pentru cei ce dau mass   mesaje de jignire pentru cei ce dau mass Icon_minitime

Sus In jos
 
mesaje de jignire pentru cei ce dau mass
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
RivaLs.tk :: [DiVerSe] :: Underground-
Mergi direct la: